ممنوعیت فعالیت هکرها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ممنوعیت فعالیت هکرها
نوشته شده در دو شنبه 11 آذر 1392
بازدید : 526
نویسنده : مجتبی حسینی

 

باتوجه به اهمیت بسیار امنیت در رایانه ها، نرم افزارهای مختلفی به منظور حفظ امنیت در این تکنولوژی ساخت بشر طراحی شده است که هرکدام ویژگی ها و امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. ویروس یاب ها، دیواره های آتش، مجموعه های امنیتی شامل ویروس یاب مثال هایی از این موارد به شمار می رود، اما با وجود این ابزارها همچنان گزارش های کارشناسان امنیتی نشان دهنده ضعف سیستم های امنیتی و ناتوانی مقابله کامل نرم افزارهای امنیتی با بدافزارها، هکرها و دیگر گزینه های آسیب رسان به رایانه هاست.

 

برقراری امنیت روی یک رایانه زمانی سخت تر می شود که ارتباط رایانه با دنیای بیرون از خود(اینترنت) نیز برقرار باشد! به عبارت دیگر، حفظ امنیت در یک رایانه متصل به اینترنت همچون حفاظت از اموال یک منزل است که در ورودی آن همیشه باز بوده و هر فردی امکان ورود و خروج از آن را دارد! در چنین شرایطی علاوه بر کنترل افراد حاضر در منزل باید همه ورود و خروج ها نیز بررسی شود. همچنین در مواردی می توان با بررسی سابقه افراد خرابکار از همان بدو ورود آنها را رد کرد تا به هیچ وجه برای شما خطرساز نباشند!

 

بررسی سابقه خرابکاران

 

همان طور که می دانید دیواره های آتش (فایروال ها) قادر به کنترل ورودی ها و خروجی ها در شبکه هستند اما این کنترل در بیشتر موارد روی پورت ها صورت می گیرد و یک پورت برای استفاده از نرم افزارهای مختلف باز و برای دیگر برنامه ها بسته می شود. همچنین گاهی اوقات هکرها از حفره های امنیتی موجود در نرم افزارها به رایانه شما نفوذ می کنند! نرم افزار قدرتمند Bot Revolt برای رفع این مشکل طراحی شده است.

 

این نرم افزار کنترل ورودی ها و خروجی ها را به شکل دیگری به انجام می رساند. با استفاده از این برنامه می توانید تمام ورودی ها و خروجی های شبکه را به صورت آنلاین مشاهده و در صورت نیاز آنها را مسدود کنید. برای جلوگیری از ورود هکرها به رایانه نه تنها پورت ها کنترل می شود، بلکه آدرس آی پی فرد خرابکار نیز کنترل شده و در صورتی که سابقه خرابکاری برای ایشان ثبت شده باشد در همان ابتدای کار ممنوعیت ورود آن به سیستم صادر می شود. این ممنوعیت حتی در شرایطی صادر می شود که ممکن است عملیات ورود به نام یک نرم افزار معروف صورت گرفته باشد. (ورود با استفاده از حفره امنیتی نرم افزار مربوط انجام می شود)

 

 

 

زندگی مسالمت آمیز با همکاران

 

یکی از مزایای بسیار ارزشمند این نرم افزار، اجرای مسالمت آمیز و سازگار با دیگر نرم افزارهای امنیتی روی رایانه شماست. نرم افزار Bot Revolt به هیچ وجه مزاحم نرم افزارهای امنیتی دیگر که روی رایانه شما نصب شده است، نخواهد شد و سرعت اجرای فعالیت ها در سیستم عامل رایانه شما را نیز کاهش نخواهد داد. این نرم افزار همچون یک ابزار کمکی در کنار دیگر نرم افزارهای امنیتی رایانه شما به فعالیت پرداخته و سعی می کند به بهترین شکل تمام ورود و خروج ها را بررسی کند.

 

 

 

تصمیم گیری هوشمندانه

 

بیشتر نرم افزارهای امنیتی برای تصمیم گیری درخصوص صدور مجوز ورود یا ممنوع کردن دسترسی به اطلاعات رایانه از کاربران کمک می گیرند. در این موارد، کاربران مبتدی و متوسط قادر به انتخاب پاسخ صحیح نیستند و ممکن است خودشان مجوز ورود یک بدافزار یا هکر به سیستم را صادر کنند. نرم افزار فوق برخلاف دیگر نرم افزارها با بهره مندی از بانک اطلاعاتی قدرتمند و به روزی که در اختیار دارد، مرحله تصمیم گیری را نیز به صورت هوشمندانه انجام می دهد و هیچ مزاحمتی در این مورد برای شما در بر نخواهد داشت.

 

 

 

آمار و ارقام

 

طبق گزارش های منتشرشده در سایت اختصاصی این نرم افزار،Bot Revolt تا به امروز بیش از یک میلیارد آدرس آی پی مزاحم و خرابکار را در فهرست ممنوعه خود قرار داده و این تعداد طبق آمار و ارقام زیر روز به روز در حال افزایش است:

 

ـ هر ماه: ۸۴۰۰۰ آدرس

 

ـ هر هفته: ۲۱۰۰۰ آدرس

 

ـ هر روز: ۳۰۰۰ آدرس

 

ـ هر ساعت: ۱۲۵ آدرس

 

ـ هر دقیقه: ۲ آدرس

 

 

 

 

چنانچه می خواهید در هر دقیقه از شر دو خرابکار اینترنتی خلاص شوید و با خیال راحت به استفاده از رایانه بپردازید، پیشنهاد می کنیم همین حالا با مراجعه به لینک زیر، آخرین نسخه از این نرم افزار را با قابلیت اجرا روی نسخه های مختلف ویندوز اکس پی، ویستا، ۷ و ۸ دانلود کنید:

 

http://www.botrevolt.com/BotRevolt Setup_v۱.۴.۳_free.exe

مریم بیکی فراهانی

 



:: موضوعات مرتبط: مقاله , شبکه , ,



مطالب مرتبط با این پست
.